Violencia y escuela miradas y propuestas concretas Imberti, Julieta (compilad.)
Tipo de material: TextoSeries Cuestiones de educación ; 36Detalles de publicación: Barcelona Paidós 2001Descripción: 206 pTema(s): Resumen: Si bé el fenomen de la violència no és nou, aquest s'ha estès a tots els àmbits de la vida quotidiana, fins i tot a aquells llocs, com l'escola, que oferia cert marc de contenció i respecte. Per això avui l'escola s'enfronta a preguntes candents: és possible prevenir-la?, què es pot fer per aconseguir aquesta prevenció?, com assolir una convivència basada en el respecte i la tolerància? Aquest llibre es basa en la profunda convicció de què el temps d'escola constitueix una oportunitat vital per aprendre a establir vincles respectuosos amb els altres i a l'hora permet detectar, contenir i dirigir a temps hàbits i conductes que poden arribar a ser violentes. Els autors descarten les explicacions simplistes i proposen un model de pensament complex, amb activitats personals i conjuntes.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 01 Vio (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151136 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Si bé el fenomen de la violència no és nou, aquest s'ha estès a tots els àmbits de la vida quotidiana, fins i tot a aquells llocs, com l'escola, que oferia cert marc de contenció i respecte. Per això avui l'escola s'enfronta a preguntes candents: és possible prevenir-la?, què es pot fer per aconseguir aquesta prevenció?, com assolir una convivència basada en el respecte i la tolerància? Aquest llibre es basa en la profunda convicció de què el temps d'escola constitueix una oportunitat vital per aprendre a establir vincles respectuosos amb els altres i a l'hora permet detectar, contenir i dirigir a temps hàbits i conductes que poden arribar a ser violentes. Els autors descarten les explicacions simplistes i proposen un model de pensament complex, amb activitats personals i conjuntes.
No hay comentarios en este titulo.