Arguments científics per a la convivència
Tipo de material: Archivo de ordenadorDetalles de publicación: Barcelona Ajuntament de Barcelona. Institut d'Educació. Pla per a la promoció del civisme 2008Descripción: 1 cdTema(s): Resumen: "El civisme és una eina que afavoreix la convivència. Es basa en normes lògiques facilitadores. Promou el respecte i la igualtat, el sentiment de responsabilitat i el sentiment d'integració. Ara bé, a l'adolescència la recepció de normes és difícil. Per això cal explorar i identificar noves maneres per promoure aquests valors entre els joves evitant moralismes i valoracions personals i subjectives, oferint informació argumentada i propera als interessos dels alumnes, fent entendre que els beneficis col•lectius són beneficis individuals. A partir d'aquí, cadascú en traurà les seves conclusions. Objectiu Conscienciar els i les adolescents dels valors del civisme i de la convivència mitjançant exemples i raonaments científics. Adreçat A estudiants entre 14 i 16 anys. És el moment en que irromp la dimensió social de l'individu, l'esperit crític i la construcció identitària. Procediment L'activitat està dividida en quatre unitats: 1.- Espais per a la convivència 2.- Higiene i salut 3.- Soroll 4.- De mica en mica Cada unitat és previst que es realitzi entre una i dues sessions de 50 minuts, segons el criteri de l'educador i la resposta de l'alumnat."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Diversitat | CD/0002 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) | BGR-M5906 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Diversitat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
"El civisme és una eina que afavoreix la convivència. Es basa en normes lògiques facilitadores. Promou el respecte i la igualtat, el sentiment de responsabilitat i el sentiment d'integració. Ara bé, a l'adolescència la recepció de normes és difícil. Per això cal explorar i identificar noves maneres per promoure aquests valors entre els joves evitant moralismes i valoracions personals i subjectives, oferint informació argumentada i propera als interessos dels alumnes, fent entendre que els beneficis col•lectius són beneficis individuals. A partir d'aquí, cadascú en traurà les seves conclusions. Objectiu Conscienciar els i les adolescents dels valors del civisme i de la convivència mitjançant exemples i raonaments científics. Adreçat A estudiants entre 14 i 16 anys. És el moment en que irromp la dimensió social de l'individu, l'esperit crític i la construcció identitària. Procediment L'activitat està dividida en quatre unitats: 1.- Espais per a la convivència 2.- Higiene i salut 3.- Soroll 4.- De mica en mica Cada unitat és previst que es realitzi entre una i dues sessions de 50 minuts, segons el criteri de l'educador i la resposta de l'alumnat."
No hay comentarios en este titulo.