Imagen de Google Jackets

Arguments científics per a la convivència

Tipo de material: Archivo de ordenadorArchivo de ordenadorDetalles de publicación: Barcelona Ajuntament de Barcelona. Institut d'Educació. Pla per a la promoció del civisme 2008Descripción: 1 cdTema(s): Resumen: "El civisme és una eina que afavoreix la convivència. Es basa en normes lògiques facilitadores. Promou el respecte i la igualtat, el sentiment de responsabilitat i el sentiment d'integració. Ara bé, a l'adolescència la recepció de normes és difícil. Per això cal explorar i identificar noves maneres per promoure aquests valors entre els joves evitant moralismes i valoracions personals i subjectives, oferint informació argumentada i propera als interessos dels alumnes, fent entendre que els beneficis col•lectius són beneficis individuals. A partir d'aquí, cadascú en traurà les seves conclusions. Objectiu Conscienciar els i les adolescents dels valors del civisme i de la convivència mitjançant exemples i raonaments científics. Adreçat A estudiants entre 14 i 16 anys. És el moment en que irromp la dimensió social de l'individu, l'esperit crític i la construcció identitària. Procediment L'activitat està dividida en quatre unitats: 1.- Espais per a la convivència 2.- Higiene i salut 3.- Soroll 4.- De mica en mica Cada unitat és previst que es realitzi entre una i dues sessions de 50 minuts, segons el criteri de l'educador i la resposta de l'alumnat."
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

"El civisme és una eina que afavoreix la convivència. Es basa en normes lògiques facilitadores. Promou el respecte i la igualtat, el sentiment de responsabilitat i el sentiment d'integració. Ara bé, a l'adolescència la recepció de normes és difícil. Per això cal explorar i identificar noves maneres per promoure aquests valors entre els joves evitant moralismes i valoracions personals i subjectives, oferint informació argumentada i propera als interessos dels alumnes, fent entendre que els beneficis col•lectius són beneficis individuals. A partir d'aquí, cadascú en traurà les seves conclusions. Objectiu Conscienciar els i les adolescents dels valors del civisme i de la convivència mitjançant exemples i raonaments científics. Adreçat A estudiants entre 14 i 16 anys. És el moment en que irromp la dimensió social de l'individu, l'esperit crític i la construcció identitària. Procediment L'activitat està dividida en quatre unitats: 1.- Espais per a la convivència 2.- Higiene i salut 3.- Soroll 4.- De mica en mica Cada unitat és previst que es realitzi entre una i dues sessions de 50 minuts, segons el criteri de l'educador i la resposta de l'alumnat."

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha