Sistemas nacionales de cualificaciones y formación profesional Arbizu Echávarri, Francisca M. (dir.)
Tipo de material: Archivo de ordenadorSeries InformesDetalles de publicación: Madrid Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales 2003Descripción: 178 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: Aquest estudi pretén ser útil a tots els qui estan relacionats amb la formació professional i contribueix a la posada en marxa del Sistema Nacional de Qualificacions i Formació Professional establert i regulat per la Llei Orgànica 5/2002, de 19 de juny, de les Qualificacions i de la formació Professional. Els sistemes de qualificacions i formació professional continguts en aquest treball s'han agrupat seguint la classificació de Leonard Mertens que concep tres models de sistemes basats en les competències professionals. Un primer grup conté aquells països que desenvolupen la seva sistema des d'un impuls governamental, un segon bloc de països desenvolupen els seus sistemes des de l'impuls dels sectors econòmics i professionals, sota la demanda del mercat laboral i un tercer grup de països tindria en la iniciativa de els agents socials el principal impuls. D'altra banda, dins dels casos d'estudi s'inclou el model espanyol, que ve impulsat pel Govern però amb una forta participació de les comunitats autònomes i els agents socials. (Font: editorial)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Educació | @373.6 Arb (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) | BGR-M20150212 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest estudi pretén ser útil a tots els qui estan relacionats amb la formació professional i contribueix a la posada en marxa del Sistema Nacional de Qualificacions i Formació Professional establert i regulat per la Llei Orgànica 5/2002, de 19 de juny, de les Qualificacions i de la formació Professional. Els sistemes de qualificacions i formació professional continguts en aquest treball s'han agrupat seguint la classificació de Leonard Mertens que concep tres models de sistemes basats en les competències professionals. Un primer grup conté aquells països que desenvolupen la seva sistema des d'un impuls governamental, un segon bloc de països desenvolupen els seus sistemes des de l'impuls dels sectors econòmics i professionals, sota la demanda del mercat laboral i un tercer grup de països tindria en la iniciativa de els agents socials el principal impuls. D'altra banda, dins dels casos d'estudi s'inclou el model espanyol, que ve impulsat pel Govern però amb una forta participació de les comunitats autònomes i els agents socials. (Font: editorial)
No hay comentarios en este titulo.