Tackling early leaving from education and training in Europe : strategies, policies and measures / EACEA, Eurydice, Cedefop
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Brussels : Eurydice, 2014Descripción: 222 p. : il., taules, gràf. ; 30 cmISBN:- 9789292016371
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Joventut | 371.2 Tac (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000950072874 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Joventut Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A la portada: Education and training
Referències bibliogràfiques
Aquest informe sobre l'abandonament prematur de l'educació i la formació posa de manifest que, col·lectivament, els Estats membres de la UE s'apropen a l'objectiu europeu que persegueix que l'any 2020 la proporció d'alumnes que abandonen prematurament l'educació i la formació (entre 18 i 24 anys) sigui inferior al 20%. No obstant això, l'abandonament prematur continua essent un problema molt seriós en molts països de la UE. Tot i que tots els països treballen per lluitar contra aquest problema, encara són pocs els que compten amb una estratègia global que inclogui mesures preventives, d'intervenció i de compensació. L'informe també analitza com l'orientació educativa i professional i la cooperació entre diferents sectors juguen un important paper en aquest àmbit. Inclou informació de tots els Estats membres de la UE, Islàndia, Noruega, Suïssa i Turquia, i es basa en dades del curs 2013-14.
No hay comentarios en este titulo.