Guia de brànding territorial per a ens locals : estratègies de marca territori [Recurs electrònic] / autors: Jordi Romero- Lengua, Xavier Sabaté, Irene Navarro
Tipo de material: Archivo de ordenadorSeries Eines. Sèrie Economia i Treball ; 8Detalles de publicación: Barcelona : Diputació, 2019Descripción: 1 pdf, 106 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: Guia adreçada a tècnics municipals i càrrecs polítics sobre la importància de disposar d'una marca pròpia i que les estratègies de marca tinguin lloc a les polítiques públiques i ajudar a desenvolupar l'àmbit econòmic i d'altres. Compta amb una part teòrica i una de pràctica on s'analitzen exemples ja consolidats de municipis. Inclou bibliografia, glossari i annexos.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Igualtat | Disponible | BGR-M352 Rom |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Igualtat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Bibliografia i glossari.
Guia adreçada a tècnics municipals i càrrecs polítics sobre la importància de disposar d'una marca pròpia i que les estratègies de marca tinguin lloc a les polítiques públiques i ajudar a desenvolupar l'àmbit econòmic i d'altres. Compta amb una part teòrica i una de pràctica on s'analitzen exemples ja consolidats de municipis. Inclou bibliografia, glossari i annexos.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.