Com ha impactat la crisi de la COVID-19 en els serveis adreçats a la infància i l'adolescència en situació de risc a Catalunya? : Reptes i propostes dels i les professionals per al desenvolupament de l'acció socioeducativa en temps de pandèmia / Autores de l'informe de recerca: Nuria Fuentes-Peláez, Gemma Crous, Carmelita Lapadula, Judit Rabassa [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona ; FEDAIA, juliol 2020Descripción: 1 pdf, 37pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "L'estudi pretén, d'una banda, aportar coneixement sobre l'impacte i les repercussions de la situació de confinament passada i la situació actual en els Serveis d'Intervenció Socioeducativa no residencial per a infants i adolescents en situació de risc i les seves, en els seus destinataris, els infants i adolescents en situació de risc i les seves famílies, i en l'acció socioeducativa. I per altra, oferir propostes reflexionades des de l'experiència professional per afrontar tant les repercussions que ha deixat la pandèmia com per afrontar eventuals rebrots."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Benestar social | 30.053.2 Fue (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951012206 |
"L'estudi pretén, d'una banda, aportar coneixement sobre l'impacte i les repercussions de la situació de confinament passada i la situació actual en els Serveis d'Intervenció Socioeducativa no residencial per a infants i adolescents en situació de risc i les seves, en els seus destinataris, els infants i adolescents en situació de risc i les seves famílies, i en l'acció socioeducativa. I per altra, oferir propostes reflexionades des de l'experiència professional per afrontar tant les repercussions que ha deixat la pandèmia com per afrontar eventuals rebrots."
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.