El paper dels ajuntaments en la lluita contra la segregació escolar Propostes relacionades amb els sistemes d'informació municipal, els pactes locals, l'educació 0-3 anys i la planificació educativa / Síndic de Greuges de Catalunya [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona : Síndic de Greuges de Catalunya, març 2021Descripción: 1 pdf, 84 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "L'informe analitza el paper clau que tenen els ajuntaments en la lluita contra la segregació escolar, d'acord amb les seves competències en matèria d'educació, especialment a cinc nivells bàsics d'intervenció: a) La detecció de l'alumnat amb necessitats educatives específiques per raons socioeconòmiques. b) La lluita contra els desequilibris en la planificació i gestió del procés d'admissió d'alumnat. c) La creació d'equivalències entre els projectes educatius de centre. d) La vinculació dels centres amb l'entorn i amb la resta de centres. e) La construcció de discursos en l'àmbit educatiu i la implicació i apoderament dels actors en la governança local del fenomen.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Igualtat | 37 Sin (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951012312 |
"L'informe analitza el paper clau que tenen els ajuntaments en la lluita contra la segregació escolar, d'acord amb les seves competències en matèria d'educació, especialment a cinc nivells bàsics d'intervenció: a) La detecció de l'alumnat amb necessitats educatives específiques per raons socioeconòmiques. b) La lluita contra els desequilibris en la planificació i gestió del procés d'admissió d'alumnat. c) La creació d'equivalències entre els projectes educatius de centre. d) La vinculació dels centres amb l'entorn i amb la resta de centres. e) La construcció de discursos en l'àmbit educatiu i la implicació i apoderament dels actors en la governança local del fenomen.
No hay comentarios en este titulo.