What impacts socially responsible consumption? / María Luisa Ríos Rodríguez, José María Salgado-Cacho, Pilar Moreno-Jiménez [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Basel : Sustainability, 2021Descripción: 1 pdf, 15 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "Aquest estudi examina factors relacionats amb el consum socialment responsable a partir d'una mostra de 636 consumidors espanyols. Els resultats indiquen que factors sociodemogràfiques com el sexe, l'edat, el nivell educatiu i l'activitat econòmica afecten el consum responsable. A més, es va constatar que per valorar els antecedents de consum socialment responsable cal especificar el tipus de comportament del consumidor (per exemple, comprant productes o iniciatives específiques contra la compra de determinats productes). Es constata que l'eficàcia percebuda, el compromís afectiu i el materialisme expliquen diferents nivells de variància en el consum socialment responsable. La compra de productes relacionats amb causes està més influenciada pel compromís afectiu i l'eficàcia percebuda. El materialisme afecta les compres motivades pel comportament ferm i el volum de consum. L'estudi constata que els referents a la responsabilitat que adopten els consumidors es poden explicar de manera independent. En conclusió, amb l'objectiu de donar suport a una societat més sostenible, es posa l'accent en la necessitat d'estudiar els comportaments anticonsum com a instrument de sostenibilitat."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Consum | 38 Rio (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951014330 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Consum Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Article publicat a la revista Sustainability, April 2021 - 13(8):4258
"Aquest estudi examina factors relacionats amb el consum socialment responsable a partir d'una mostra de 636 consumidors espanyols. Els resultats indiquen que factors sociodemogràfiques com el sexe, l'edat, el nivell educatiu i l'activitat econòmica afecten el consum responsable. A més, es va constatar que per valorar els antecedents de consum socialment responsable cal especificar el tipus de comportament del consumidor (per exemple, comprant productes o iniciatives específiques contra la compra de determinats productes). Es constata que l'eficàcia percebuda, el compromís afectiu i el materialisme expliquen diferents nivells de variància en el consum socialment responsable. La compra de productes relacionats amb causes està més influenciada pel compromís afectiu i l'eficàcia percebuda. El materialisme afecta les compres motivades pel comportament ferm i el volum de consum. L'estudi constata que els referents a la responsabilitat que adopten els consumidors es poden explicar de manera independent. En conclusió, amb l'objectiu de donar suport a una societat més sostenible, es posa l'accent en la necessitat d'estudiar els comportaments anticonsum com a instrument de sostenibilitat."
No hay comentarios en este titulo.