De las amenazas a las oportunidades : profesionales de la intervención social ante la violencia de género / Isabel Nicomedes Pérez, Carmen Romo Parra [Recurs electrònic]
Tipo de material: Archivo de ordenadorDetalles de publicación: Madrid : Consejo General de Colegios de Diplomados en Trabajo Social, 2020Descripción: 1 pdf., 14 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: Estudi que examina la perspectiva de les i dels professionals de la intervenció social en el camp de la lluita contra la violència de gènere, tan dins de l'àmbit públic com del tercer sector, a la ciutat de Málaga. La realització d'entrevistes semi-estructurades, analitzades sota una òptica qualitativa, permet efectuar un balanç vàlid de les inquietuds d'aquest col·lectiu, extrapolable a la realitat de l'entorn europeu més immediat, emmarcat en el model d'estat de benestar mediterrani. Inclou bibliografia.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Benestar social | 30.055.2 Nic (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951014422 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Benestar social Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Article publicat a: Servicios sociales y política social, núm.. 122, 2020 (Exemplar dedicat a: Diagnóstico Social), p. 77-90.
Resum en castellà i anglès
Bibliografia
Estudi que examina la perspectiva de les i dels professionals de la intervenció social en el camp de la lluita contra la violència de gènere, tan dins de l'àmbit públic com del tercer sector, a la ciutat de Málaga. La realització d'entrevistes semi-estructurades, analitzades sota una òptica qualitativa, permet efectuar un balanç vàlid de les inquietuds d'aquest col·lectiu, extrapolable a la realitat de l'entorn europeu més immediat, emmarcat en el model d'estat de benestar mediterrani. Inclou bibliografia.
No hay comentarios en este titulo.