El rechazo a la diversidad afectivo-sexual: homofobia y transfobia en las aulas de secundaria / Patricia Valle Ortiz [Recurs electrònic]
Tipo de material: Archivo de ordenadorDetalles de publicación: Santander : Universidad de Cantabria, 2021Descripción: 1 pdf, 75 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "En els últims anys se li està donant la importància que realment té a la diversitat afectiu-sexual en la societat espanyola. No obstant això, malgrat aquests avanços continua estant molt present el rebuig o discriminació per homofòbia o transfòbia. Amb aquest treball es revisarà si els avanços legislatius que s'estan aconseguint estan sent acompanyats amb una educació sobre aquest tema a les aules de secundària. Per a això analitzarem l'evolució de les lleis educatives des de la LOGSE fins a l'actual LOMLOE i del currículum d'educació. A més, farem una anàlisi per comunitats autònomes de les mesures de prevenció, detecció i intervenció davant les situacions d'assetjament per homofòbia i transfòbia, i plantejarem una sèrie de mesures i activitats que es podrien dur a terme en els centres educatius i a les aules per a formar a l'alumnat en valors i respecte."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Igualtat | 176:37 Val (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951017799 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Igualtat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Bibliografia
"En els últims anys se li està donant la importància que realment té a la diversitat afectiu-sexual en la societat espanyola. No obstant això, malgrat aquests avanços continua estant molt present el rebuig o discriminació per homofòbia o transfòbia. Amb aquest treball es revisarà si els avanços legislatius que s'estan aconseguint estan sent acompanyats amb una educació sobre aquest tema a les aules de secundària. Per a això analitzarem l'evolució de les lleis educatives des de la LOGSE fins a l'actual LOMLOE i del currículum d'educació. A més, farem una anàlisi per comunitats autònomes de les mesures de prevenció, detecció i intervenció davant les situacions d'assetjament per homofòbia i transfòbia, i plantejarem una sèrie de mesures i activitats que es podrien dur a terme en els centres educatius i a les aules per a formar a l'alumnat en valors i respecte."
No hay comentarios en este titulo.