Tiempo destinado a Internet por los adolescentes españoles : diferencias según la práctica de deporte y el afecto recibido / Luis V. Casaló, José-Julián Escario, J. Ignacio Giménez-Nadal [Recurs electrònic]
Tipo de material: Archivo de ordenadorIdioma: Español Idioma del resumen: Inglés Detalles de publicación: 2022Descripción: 1 pdf., 35 pOtro título:- Time devoted to internet activities by Spanish adolescents
- Casaló, Luis V. Tiempo destinado a Internet por los adolescentes españoles
- Casaló, Luis V. Tiempo destinado a Internet por los adolescentes españoles. Anglès
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Joventut | 681.3 (46) Cas (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951017973 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Joventut Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Article publicat a la Revista Española de Investigaciones Sociológicas, 177: p 3-20
Resums en castellà i anglès
Inclou referències bibliogràfiques
Unrestricted online access star
"Els adolescents són els que més utilitzen internet i el grup més vulnerable davant l'ús desadaptatiu d'Internet. La promoció d'estratègies dirigides a reduir l'ansietat i la depressió, així com a incrementar l'autoestima, poden ajudar a reduir l'excessiu ús de les noves tecnologies. Partint de l'Enquesta sobre Us de Drogues en Ensenyaments Secundaris a Espanya (2016) analitzen, estimant un sistema d'equacions aparentment no relacionades, el temps dedicat pels adolescents espanyols a activitats en línia: correu i missatges, xarxes socials, jocs, apostes i pàgines amb violència/sexe. Els resultats suggereixen que fomentar la pràctica d'esports i conscienciar als pares sobre els beneficis de mantenir relacions d'afecte amb els fills poden ser estratègies útils per reduir el temps dedicat a les noves tecnologies."
Es requereix Adobe Reader
Text i resum en castellà i anglès
Descripció del recurs: 7 gener 2022
No hay comentarios en este titulo.