Abriendo ventanas : guia didáctica : un documental de Vicky Calavia / guía elaborada por J. Ignacio Pichardo, Matías de Stéfano Barbero y Ana Ojea Alonso [Recurs electrònic]
Tipo de material: Archivo de ordenadorDetalles de publicación: Zaragoza : Gobierno de Aragón, 2021Descripción: 1 pdf, 38 p. : ilTema(s): Recursos en línea: Resumen: "La diversitat LGBTI+ és present entre el nostre alumnat i les seves famílies, entre el professorat i el personal d'administració i serveis, a les aules, als patis, els gimnasos i els claustres. Aquesta guia pretén contribuir no sols a la creació d'escoles lliures de violència, sinó també a processos i espais educatius que formin una ciutadania respectuosa i, si no hi ha altre remei, a la construcció d'un sistema educatiu que permeti de manera real i efectiva el reconeixement de totes les persones que formen part d'ell, la qual cosa constitueix una garantia de base per a qualsevol societat que es vol igualitària i democràtica."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Igualtat | 176 Pic (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951018451 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Igualtat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
"La diversitat LGBTI+ és present entre el nostre alumnat i les seves famílies, entre el professorat i el personal d'administració i serveis, a les aules, als patis, els gimnasos i els claustres. Aquesta guia pretén contribuir no sols a la creació d'escoles lliures de violència, sinó també a processos i espais educatius que formin una ciutadania respectuosa i, si no hi ha altre remei, a la construcció d'un sistema educatiu que permeti de manera real i efectiva el reconeixement de totes les persones que formen part d'ell, la qual cosa constitueix una garantia de base per a qualsevol societat que es vol igualitària i democràtica."
No hay comentarios en este titulo.