Document marc del pla de comunicació de Serveis Socials / David Martínez i Jordà, Carles A. Medina i Vilalta [Recurs electrònic]
Tipo de material: Archivo de ordenadorSeries Eines. Sèrie Benestar i Ciutadania ; 32Detalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2023Descripción: 1 pdf., 45 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "El present document proposa un model metodològic de referència, que pretén dotar als ens locals d'eines i estratègies de gestió de la comunicació, que contribueixin a la millora del coneixement que la ciutadania i altres serveis públics del territori tenen dels serveis socials municipals, amb l'objectiu de promoure un canvi en la percepció assistencialista i estigmatitzada que sovint es té d'aquests serveis, fer més eficient la seva resposta davant les problemàtiques socials -clàssiques i emergents-, i impulsar processos de reflexió estratègica que enforteixin el posicionament dels serveis socials com a serveis transparents, transformadors i amb vocació d'universalització. En aquest sentit, al document marc trobareu les bases per a elaborar un la de comunicació de serveis socials, els agents que cal tenir en compte durant les diferents fases de disseny del pla, les estratègies per donar difusió a la cartera de serveis socials o sobre com accedir al servei entre d'altres.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Recursos electrònics | Biblioteca General i de Referència | Benestar social | 36 Mar (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M0000951021529 |
"El present document proposa un model metodològic de referència, que pretén dotar als ens locals d'eines i estratègies de gestió de la comunicació, que contribueixin a la millora del coneixement que la ciutadania i altres serveis públics del territori tenen dels serveis socials municipals, amb l'objectiu de promoure un canvi en la percepció assistencialista i estigmatitzada que sovint es té d'aquests serveis, fer més eficient la seva resposta davant les problemàtiques socials -clàssiques i emergents-, i impulsar processos de reflexió estratègica que enforteixin el posicionament dels serveis socials com a serveis transparents, transformadors i amb vocació d'universalització. En aquest sentit, al document marc trobareu les bases per a elaborar un la de comunicació de serveis socials, els agents que cal tenir en compte durant les diferents fases de disseny del pla, les estratègies per donar difusió a la cartera de serveis socials o sobre com accedir al servei entre d'altres.
No hay comentarios en este titulo.