Estudio sobre la transformación de las escuelas en espacios inclusivos y accesibles / coordinadores Carmen Márquez Vázquez, Sergio Sánchez Fuentes [Recurs electrònic]
Tipo de material: Archivo de ordenadorDetalles de publicación: Madrid : Real Patronato sobre Discapacidad mayo 2023Descripción: 1 pdf., 208 pTema(s): Recursos en línea: Resumen: "L'objectiu principal d'aquest estudi ha estat identificar les estratègies necessàries per a la transformació de l'escola en espais inclusius i accessibles sobre la base de les troballes de la recerca científica realitzades en l'últim lustre. S'ha realitzat una revisió sistemàtica dels resultats obtinguts pels projectes de Recerca, Desenvolupament i Innovació (projectes R+D+I), amb la intenció d'elevar a les autoritats competents i l'opinió pública les propostes i recomanacions consensuades pels principals investigadors i experts en la matèria d'educació inclusiva a Espanya."Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Document electrònic | Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital | Educació | 379 Est (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR23080004 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Ubicación en estantería: Biblioteca digital, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
"L'objectiu principal d'aquest estudi ha estat identificar les estratègies necessàries per a la transformació de l'escola en espais inclusius i accessibles sobre la base de les troballes de la recerca científica realitzades en l'últim lustre. S'ha realitzat una revisió sistemàtica dels resultats obtinguts pels projectes de Recerca, Desenvolupament i Innovació (projectes R+D+I), amb la intenció d'elevar a les autoritats competents i l'opinió pública les propostes i recomanacions consensuades pels principals investigadors i experts en la matèria d'educació inclusiva a Espanya."
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.