Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local
Imagen de Google Jackets

Un análisis institucional de la relación entre los servicios sociales de atención primaria y las escuelas infantiles / Sergio Sánchez-Castiñeira [Recurs electrònic]

Por: Tipo de material: Archivo de ordenadorArchivo de ordenadorDescripción: 1 pdf., 24 pTema(s): Resumen: "Les escoles infantils per a nenes i nens de 0 a 3 anys han incorporat manifestament alguns dels objectius que defineixen els serveis socials, com són la lluita contra la pobresa i la inclusió social. No obstant això, la realitat és que les famílies empobrides mostren taxes d'accés especialment baixes. Aquest article proposa una perspectiva institucionalista per a analitzar les condicions que poden limitar que els serveis socials d'atenció primària facilitin que les llars empobrides s'incorporin a les escoles infantils.[...] aquest article exposa alguns aspectes de les pràctiques reals dels serveis socials, més enllà de les voluntats normatives o de les prescripcions metodològiques. Aquest coneixement pot facilitar el disseny i la implementació de polítiques de serveis socials més eficaços"
Lista(s) en las que aparece este ítem: Erradicació de la pobresa | M_Novetats 2023
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Document electrònic Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital Benestar social 30.053.2 San (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR23100009

Publicat a: Alternativas. Cuadernos de Trabajo Social, 30(1), 2023, p. 106-129

"Les escoles infantils per a nenes i nens de 0 a 3 anys han incorporat manifestament alguns dels objectius que defineixen els serveis socials, com són la lluita contra la pobresa i la inclusió social. No obstant això, la realitat és que les famílies empobrides mostren taxes d'accés especialment baixes. Aquest article proposa una perspectiva institucionalista per a analitzar les condicions que poden limitar que els serveis socials d'atenció primària facilitin que les llars empobrides s'incorporin a les escoles infantils.[...] aquest article exposa alguns aspectes de les pràctiques reals dels serveis socials, més enllà de les voluntats normatives o de les prescripcions metodològiques. Aquest coneixement pot facilitar el disseny i la implementació de polítiques de serveis socials més eficaços"

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha