La Mediación en los protocolos de acoso psicológico y social / Ana Lago [Recurs electrònic]
Tipo de material:![Artículo](/opac-tmpl/lib/famfamfam/AR.png)
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteca General i de Referència Biblioteca digital | Diversitat | 364.44 Lag (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR24012444 |
Publicat a: Gestión Práctica de Riesgos Laborales, núm. 200, 1 de feb. de 2022,
"S'ha de resoldre el conflicte a través del dialogo i trencar el paradigma del càstig. La mediació és l'eina per a solucionar les desavinences laborals que es converteixen en factors de riscos, per la qual cosa, segons els experts, la seva responsabilitat competeix a la pràctica de riscos laborals. Simplificar i agilitzar el procés és fonamental, però sobretot no penjar etiquetes abans d'hora, i que el «protocol d'assetjament» que són termes amb efectes molt dissuasius, passi a ser conegut com a «intermediació o resolució de conflictes»."
No hay comentarios en este titulo.