Imagen de Google Jackets

Pla de Màrqueting Enoturístic del Penedès : Document final

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: S.l. : S.n., 2008Descripción: 135 pTema(s): Resumen: Projecte de definició del pla de màrqueting per a l'enoturisme al Penedès, que s'estructura en una primera part d'establiment d'estratègies, una seogna part de programes i actuacions de màrqueting, i una tercera i última part de presentació del pla de promoció del producte enoturístic "Enoturisme Penedès. L'Aroma d'una Terra".
Lista(s) en las que aparece este ítem: Estudis sobre turisme a LabDocumenta (província de Barcelona)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Estudis i Projectes Gerència de Serveis de Turisme Paper D.041.02 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible TURISME-204

Projecte de definició del pla de màrqueting per a l'enoturisme al Penedès, que s'estructura en una primera part d'establiment d'estratègies, una seogna part de programes i actuacions de màrqueting, i una tercera i última part de presentació del pla de promoció del producte enoturístic "Enoturisme Penedès. L'Aroma d'una Terra".

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha