Estudi de visualització de la província de Barcelona en guies paper i entorns online als mercats belga, holandès i italià : Barcelona, 6 de maig 2011
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2011Descripción: 1 vol. (91 f.) : il., gràficsTema(s): Créditos de producción:- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | URL | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Estudis i Projectes | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00451 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Enlace al recurso | 1 | Disponible (Disponible) | Text complet | TURISME18090159 | ||
Estudis i Projectes | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.090.04 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | TURISME-405 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Digital Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Presentacó gràfica.
Amb tots els drets reservats.
L'objectiu d'aquest estudi és proporcionar un panorama global de la presència i el posicionament mediàtics de les destinacions, recursos, productes i serveis turístics de la demarcació de Barcelona, exceptuant-ne la pròpia ciutat de Barcelona, als mercats turístics emissors belga, holandès i italià. Per a això s'analitzen detalladament mostres de 2 modalitats comunicatives: guies en format paper i entorns online. Document resum de les conclusions dels tres estudis.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.