Marketing de destinos turísticos : análisis y estrategias de desarrollo
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid : ESIC, 2000Descripción: 543 p. + 1 disquetISSN:- 8473562623
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | URL | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Document electrònic | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E-00797 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Enlace al recurso | Exclòs de préstec (Accés restringit) | TURISME17060110 | |||
Disquet | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00797_D.128.11 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | TURISME18100072 | |||
Monografies | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.128.11 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | TURISME-624 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aplicació del màrqueting als destins turístics, essencial per analitzar i plantejar les estratègies de desenvolupament. Es relacionen els conceptes teòrics amb múltiples exemples i casos pràctics, tant a nivell nacional com internacional, i està dirigit a estudiants de turisme, institucions i empreses turístiques.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.