Estratègies de màrqueting de les institucions culturals a Europa : les institucions culturals i la seva relació amb el turisme urbà : els casos de Madrid i Barcelona.
Tipo de material: TextoSeries Monografies sobre turisme urbà ; 1Detalles de publicación: Barcelona : Turisme de Barcelona, 2000Descripción: 119 pISSN:- 8476097719
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.136.02 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | TURISME-695 | ||
Monografies | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.136.03 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | TURISME-696 |
Estudi que tracta amb detall les característiques de la política de màrqueting d'una mostra representativa d'institucions culturals d'Europa, tot analitzant la relació entre els sectors turístic i cultural de les ciutats.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.