Imagen de Google Jackets

Gestió d'oficines de turisme

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Turisme ; 108Detalles de publicación: Barcelona : Editorial UOC, 2007Descripción: 163 pISSN:
  • 9788497885966
Tema(s): Resumen: Aquest treball ofereix els fonaments de les funcions de les oficines de turisme i els elements essencials de la gestió d'aquests serveis promoguts tant per les autoritats turístiques de la destinació com per les empreses. Es tracten i defineixen els temes següents: concepte d'oficina, usuaris, catàleg de serveis, informació turística, serveis a la destinació, comunicació d'una destinació, qualitat i innovació, professionals de les oficines. És una guia per a la posada en funcionament i gestió d'aquests serveis destinada a proessionals de les oficines turístiques, responsables i tècnics de l'administració.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Gerència de Serveis de Turisme Paper D.160.04 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Disponible TURISME-978

Aquest treball ofereix els fonaments de les funcions de les oficines de turisme i els elements essencials de la gestió d'aquests serveis promoguts tant per les autoritats turístiques de la destinació com per les empreses. Es tracten i defineixen els temes següents: concepte d'oficina, usuaris, catàleg de serveis, informació turística, serveis a la destinació, comunicació d'una destinació, qualitat i innovació, professionals de les oficines. És una guia per a la posada en funcionament i gestió d'aquests serveis destinada a proessionals de les oficines turístiques, responsables i tècnics de l'administració.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha