Pla de Màrqueting Territorial : L'Estany
Tipo de material: TextoDescripción: 1 fitxer de text (43 p.) : il. col., fotografiesOtro título:- Pla de Màrqueting de l'Estany [Título de cubierta]
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Plans estratègics | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.173.06 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | TURISME18050019 | |||
CD-ROM | Gerència de Serveis de Turisme | Paper i digital | E.00908_D.173.06 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | TURISME18050020 | |||
Recursos electrònics | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00908 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 3 | Exclòs de préstec (Disponible) | Consulta a LabTurisme | TURISME18050021 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Projecte que té com a principal objectiu conèixer l'oferta turística per tal de difondre l'Estany com a producte i marca turístics.
SUMARI: 1. L'Estany, un municipi ple d'història ; 2. Context ; 3. Punt de suport de la Marca ; 4. SOAR (quadre d'anàlisi DAFO) ; 5. Eix central d'actuació: fer de l'Estany el nòdul artístic de la comarca ; 6. Inventari de categorització dels recursos i productes turístics existents ; 7. Gràfic del Producte Turístic ; 8. Públics (destinataris) ; 9. Proposta de productes en solitari ; 10. Proposta de productes en conjunt ; 11. Marques turístiques de l'Estany ; 12. Estratègia de comunicació de l'Estany ; 13. Difusió de la marca "Viu l'Estany" ; 14. Suports ; 15. Resum Enquadrament Eix Estratègic ; 16. Resum Productes Turístics i Accions corresponents amb cronograma d'implantació ; Annex 1: Visites i entrevistes realitzades.
No hay comentarios en este titulo.