Estudi de turisme gastronòmic : Catalunya Central / Ariadna Joan, tècnica Marca Catalunya Central
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Catalunya] abril 2011Descripción: 59 p. ; 30 cmTema(s):- Turisme gastronòmic
- Recursos turístics
- Marques comercials
- Rutes turístiques -- Barcelona (Província) -- Guies
- Turisme gastronòmic
- Catalunya Central
- Alta Anoia
- Cardener (Regió turística)
- Lluçanès, El
- Moianès, El
- Portes del Montseny
- Bages
- Osona
- Collsacabra (Catalunya)
- Barcelona (Catalunya : Província)
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Plans estratègics | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.176.01 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | Dins d'un portafolis. | TURISME18050048 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
RESUM: Estudi per a avaluar, impulsar i millorar el producte turístic gastronòmic dins del territori per així poder promocionar la marca i potenciar la seva visualització dinamitzant el sector.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: 1. Introducció a l'estudi (context, objectius i metodologia) -- 2. Anàlisi, documentació i prospecció del terreny -- 2.1. Anàlisi interna (recursos turístics i Productes turístics) -- 2.2. Anàlisi intern per comarques (Programes i marques turístiques de gastronomia, associacions i col·lectius i Projectes de turisme gastronòmic -- 2.3. Anàlisi externa (Mercats i productes i altres marques de qualitat) -- 3. Diagnosi i posicionament (anàlisi DAFO i diferenciació i especialització) -- 4. Línies general del Pla d'Accions.
No hay comentarios en este titulo.