Importància del factor humà en les empreses del sector turístic : la satisfacció en el treball clau d'èxit /
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Pineda?], 5 d'octubre del 2004Descripción: [5] diapositivesOtro título:- Com donar resposta a les necessitats laborals del sector turístic? [Otro título]
Contenidos:
Créditos de producción: RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la segona edició del Congrés de Turisme de Catalunya (2004) en el marc de la secció: "Com donar resposta a les necessitats laborals del sector turístic?".
- Amb tots els drets reservats a l'autor de la ponència.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jornades i Congressos | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.191(12) (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | Text imprès per ordinador; dins d'un cartipàs amb anelles. | TURISME18060144 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la segona edició del Congrés de Turisme de Catalunya (2004) en el marc de la secció: "Com donar resposta a les necessitats laborals del sector turístic?".
Amb tots els drets reservats a l'autor de la ponència.
SUMARI: Quan està satisfet un treballador? -- Com treure obstacles? -- Què necessitem canviar? -- Conclusions.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.