Pla estratègic de turisme de Sant Vicenç dels Horts / Diputació de Barcelona ; Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts ; CATemocions
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Barcelona], [2015?]Descripción: 294 f. : il. col., gràfics ; 22 x 31 cmOtro título:- Pla estratègic de turisme de Sant Vicenç dels Horts : resum executiu [Otro título]
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Plans estratègics | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.197.06(1) (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | Text imprès per ordinador; enquadernat en espiral. | TURISME18070520 | ||
Plans estratègics | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.01316_D.197.06 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consulta a LabTurisme | TURISME18070521 | ||
Plans estratègics | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.197.06(2) (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | Text imprès per ordinador. | TURISME18070522 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Text a dues columnes. Error de numeració en el document.
CONTINGUT: Pla estratègic turístic municipal que adjunta el resum executiu (11 p.).
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Dades generals: identificació i agents del projecte -- Introducció -- Bloc 1: ANÀLISI I DIAGNOSI: 1. Perfil socioeconòmic del municipi ; 2. Estructura territorial i urbana ; 3. Infraestructures i serveis ; 4. Identificació i avaluació del potencial dels recursos turístics ; 5. Avaluació de l'oferta d'allotjament ; 6. Avaluació de l'oferta complementària ; 7.Sistema organitzatiu institucional del turisme ; 8. Comunicació i promoció ; 9. Identificació i avaluació dels mercats actuals i potencials ; 11. Conclusions: matriu DAFO -- Bloc 2: LÍNIES ESTRATÈGIQUES: 1. Estratègia de rol i desenvolupament ; 2. Estratègia de producte ; 4. Estratègia de mercats ; 5. Estratègia de posicionament ; 6. Diagrama cost-impacte ; 7. Fases d'actuació ; 8. AgraÍments -- 9. Bibliografia.
No hay comentarios en este titulo.