Pla de Desenvolupament Turístic del Masnou / Innova Management Turisme, Oci, Hoteleria
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Masnou], abril 2017Descripción: 75 p. ; 30 cmTema(s): Créditos de producción:- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Plans estratègics | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.207.07 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | TURISME18070615 | |||
Document electrònic | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.01219 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consultar a LabTurisme | TURISME18070616 | ||
CD-ROM | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.01290_D.207.07 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | TURISME18070617 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Digital Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Al peu de la portada: A juntament del Masnou i Diputació de Barcelona.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: 1. Una estratègia turística pel Masnou -- 2. El Masnou avui -- 3. Anàlisi de l'oferta: recursos turístics, avaluació dels recursos turístics, avaluació de l'àmbit turístic, l'oferta d'allotjament i projectes turístics -- 4. Anàlisi de la demanda -- 5. El Masnou com a destinació turística -- 6. Línies estratègiques: la cultura del mar com a paraigua conceptual, estratègia de mercats i segments i destinacions que treballen la cultura del mar -- 7. Eixos crítics del treball: sensibilització respecte el turisme i urbanisme i mobilitat -- 8. Pla d'accions: introducció i metodologia i llistat d'accions -- 9. Annexos.
No hay comentarios en este titulo.