Imagen de Google Jackets

Barcelona és Molt Més : una marca que vincula oferta i demanda [Recurs electrònic]

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Diputació de Barcelona, 2012Descripción: 1 fitxer PDF (36 f.) il. col., gràficsOtro título:
  • Marques Turístiques [Otro título]
  • Jornada Marca Turística [Otro título]
Tema(s):
Contenidos:
RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.
Resumen: SUMARI: El Pla de Marketing Turístic -- Una diagnosi fonamentada -- L'estratègia, els camins que ens porta als objectius -- La necessitat d'una marca forta i una comunicació potent -- Un pla d'accions ambiciós -- L'ús de la marca.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Jornades i Congressos Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00296 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Exclòs de préstec (Accés restringit) Consultar a LabTurisme TURISME18080078

A portada: Barcelona és Molt Més (logotip).

Format original: PowerPoint 1997.2003.

RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.

SUMARI: El Pla de Marketing Turístic -- Una diagnosi fonamentada -- L'estratègia, els camins que ens porta als objectius -- La necessitat d'una marca forta i una comunicació potent -- Un pla d'accions ambiciós -- L'ús de la marca.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha