Barcelona és Molt Més : una marca que vincula oferta i demanda [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Diputació de Barcelona, 2012Descripción: 1 fitxer PDF (36 f.) il. col., gràficsOtro título:- Marques Turístiques [Otro título]
- Jornada Marca Turística [Otro título]
Contenidos:
Resumen: SUMARI: El Pla de Marketing Turístic -- Una diagnosi fonamentada -- L'estratègia, els camins que ens porta als objectius -- La necessitat d'una marca forta i una comunicació potent -- Un pla d'accions ambiciós -- L'ús de la marca.
RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jornades i Congressos | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00296 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consultar a LabTurisme | TURISME18080078 |
A portada: Barcelona és Molt Més (logotip).
Format original: PowerPoint 1997.2003.
RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.
SUMARI: El Pla de Marketing Turístic -- Una diagnosi fonamentada -- L'estratègia, els camins que ens porta als objectius -- La necessitat d'una marca forta i una comunicació potent -- Un pla d'accions ambiciós -- L'ús de la marca.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.