Social currency : why brands need to build and nurture social currency [Recurs electrònic] / Vivaldi Group
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [New York] : Vivaldi Partners, 2012Descripción: 1 fitxer PDF (26 f.) il. col., gràficsOtro título:- Marca Turística [Otro título]
- Jornada Marca Turística [Otro título]
Contenidos:
Créditos de producción: RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jornades i Congressos | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00301 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consulta a LabTurisme | TURISME18080083 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Digital Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Editorial -- Executive Summary -- Introducing the concept of Social Currency -- Impact on Industries and Categories -- Managerial implications -- Acknowled gements.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.