Estudi de reputació online 360º de destinacions de la província de Barcelona 2015 : monitor atractius turístics / Vivential Value [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona. LabTurisme, gener 2016Descripción: 1 fitxer PDF (47 f.) : il. colOtro título:- Monitor atractius turístics [Parte del título]
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Estudis i Projectes | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00553 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consultar a LabTurisme | TURISME18080172 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Digital Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A portada: "Barcelona és Molt Més".
RESUM: Informe d'avaluació de la presència a internet dels municipis de la província de Barcelona durant l'any 2015.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Metodologia d'estudi -- Conclusions i recomanacions -- Mòdul global (apartat general): segmentació temporal ; indicadors de satisfacció ; segmentació geogràfica -- Mòdul oferta (apartat general): segmentació per temàtiques ; posicionament comparatiu -- Mòdul demanda (apartat general): segmentació per mercats emissors ; segmentació per mercats emissors / temàtiques -- Annex: dades dinàmiques -- Webs de turisme vs Xarxes socials (apartat atractius principals) -- "Nous inspiradors" ; segmentació geogràfica ; núvols de conceptes per marques / comarques (apartat Motivacions) -- Crèdits.
No hay comentarios en este titulo.