Alternatives per mesurar i incidir sobre la satisfacció dels teus clients : present i futur / Marta Carrió Sala, sòcia de Plan [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Gerència de Serveis de Turisme. Diputació de Barcelona, 2016Descripción: 1 fitxer PDF (12 f.) : ilOtro título:- jornada, 2016 Clients satisfets? Com valorem l'experiència del turista
Contenidos:
Créditos de producción: RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada "Clients satisfets?" celebrada a Granollers el dia 16 de maig de 2016.
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | URL | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jornades i Congressos | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00421 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Enlace al recurso | 1 | Disponible (Disponible) | Text complet | TURISME18090129 |
RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada "Clients satisfets?" celebrada a Granollers el dia 16 de maig de 2016.
Amb tots els drets reservats.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.