Clients satisfets? Com valorem l'experiència del turista : jornada de debat : [programa] / Diputació de Barcelona. Àrea de Desenvolupament Econòmica Local. Gerència de Serveis de Turisme, [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Diputació de Barcelona. Gerència de Serveis de Turisme, 2016Descripción: 1 fitxer PDF (2 f.)Tema(s):
Contenidos:
Créditos de producción: RESUM: Programa de la Jornada "Clients satisfets?" celebrada a Granollers el dia 16 de maig de 2016.
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | URL | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jornades i Congressos | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00424 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Enlace al recurso | 1 | Disponible (Disponible) | Text complet | TURISME18090132 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Digital Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A la portada: "Barcelona és Molt Més".
RESUM: Programa de la Jornada "Clients satisfets?" celebrada a Granollers el dia 16 de maig de 2016.
Amb tots els drets reservats.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.