Marketing per a destinacions turistiques locals [Recurs electrònic] : les claus per una bona gestió del màrqueting de la teva destinació
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Diputació de Barcelona, 2013Descripción: 9 fitxers PDF : il. colOtro título:- Màrqueting per a destinacions turistiques locals [Otro título]
Contenidos:
Créditos de producción: RESUM: Curs adreçat a tècnics de Turisme de l'Administració Local a la província de Barcelona sobre mercats turístics i segmentació, tipologies de planificació en màrqueting, marques turístiques, estructuració de productes turístics i Comunicació (edició d'octubre – desembre 2013).
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Formació | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00329 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consultar a LabTurisme | TURISME18090274 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Digital Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
RESUM: Curs adreçat a tècnics de Turisme de l'Administració Local a la província de Barcelona sobre mercats turístics i segmentació, tipologies de planificació en màrqueting, marques turístiques, estructuració de productes turístics i Comunicació (edició d'octubre – desembre 2013).
Amb tots els drets reservats.
CONTINGUT (materials definitius): C1 ; C2 ; C3 ; U1 ; U2 ; U3 ; U4 ; U5 ; U6 ; U7 ; U8 ; U9 ; U10 ; U11.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.