Anàlisi de les Marques Turístiques de Catalunya a la web 2.0 [Recurs electrònic] / direcció de l'estudi: Rafael Gonzàlez, Vivential Value
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Generalitat de Catalunya, Agència Catalana de Turisme, edició 2013Descripción: 1 fitxer PDF (96 f.) : il. col., gràficsTema(s): Créditos de producción:- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Estudis i Projectes | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00765 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consultar a LabTurisme | TURISME18090351 |
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Introducció general -- Mòdul 1: Converses: Anàlisi quantitatiu ; Anàlisi qualitatiu ; Conclusions i recomanacions -- Mòdul 2: Imatges: Anàlisi quantitatiu ; Anàlisi qualitatiu ; Conclusions i recomanacions -- Mòdul 3. Valoracions: Allotjaments ; Restauració.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.