Imagen de Google Jackets

Anàlisi de les Marques Turístiques de Catalunya a la web 2.0 [Recurs electrònic] / direcció de l'estudi: Rafael Gonzàlez, Vivential Value

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Generalitat de Catalunya, Agència Catalana de Turisme, edició 2013Descripción: 1 fitxer PDF (96 f.) : il. col., gràficsTema(s): Créditos de producción:
  • Amb tots els drets reservats.
Resumen: SUMARI: Introducció general -- Mòdul 1: Converses: Anàlisi quantitatiu ; Anàlisi qualitatiu ; Conclusions i recomanacions -- Mòdul 2: Imatges: Anàlisi quantitatiu ; Anàlisi qualitatiu ; Conclusions i recomanacions -- Mòdul 3. Valoracions: Allotjaments ; Restauració.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Estudis i Projectes Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00765 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Exclòs de préstec (Accés restringit) Consultar a LabTurisme TURISME18090351

Amb tots els drets reservats.

SUMARI: Introducció general -- Mòdul 1: Converses: Anàlisi quantitatiu ; Anàlisi qualitatiu ; Conclusions i recomanacions -- Mòdul 2: Imatges: Anàlisi quantitatiu ; Anàlisi qualitatiu ; Conclusions i recomanacions -- Mòdul 3. Valoracions: Allotjaments ; Restauració.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha