Alumnat excepcionalment dotat intel·lectualment identificació i intervenció educativa Castelló Tarrida, Antoni ; Martínez Torres, Mercè
Tipo de material: TextoSeries Documents d'educació especial ; 15Detalles de publicación: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 1999Descripción: 69 pISBN:- 84-393-4937-8
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Alu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M163 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Davant el tema de la sobredotació i el talent ens trobem sovint amb postures radicalitzades que mostren tant el desconeixement com el temor social a acceptar les diferències. La realitat és que un alumne amb capacitats intel·lectuals superiors té un perfil diferent. El punt de partida d'aquest document ha estat les demandes socials reals que, sobre aquest tema, poden aparèixer. L'explicació posterior és un intent de donar una resposta a les esmentades demandes, sense perdre de vista la realitat aplicada.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.