Aprender con mapas mentales una estrategia para pensar y estudiar Ontoria Peña, Antonio ; Gómez, Juan Pedro R. ; Luque, Ángela de
Tipo de material: TextoSeries Educación hoyDetalles de publicación: Madrid Narcea 2003Descripción: 150 pISBN:- 84-277-1409-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Apr (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M255 |
El funcionament global del cervell en l'activitat d'aprendre i pensar, es connecta amb la idea de totalitat en la construcció del coneixement. Les mapes mentals són una nova estratègia creada per a portar a la pràctica aquest enfocament de l'aprenentatge. La base per elaborar els mapes mentals resideix en el pensament irradiant que consisteix en establir múltiples relacions ramificades entre conceptes o idees a partir d'un nucli central. Els mapes mentals constitueixen la tècnica que millor s'adapta al funcionament del cervell per a aconseguir un major rendiment, a través de l'estimulació del pensament irradiant mitjançant l'ús d'imatges, de símbols, del color i de la paraula.
No hay comentarios en este titulo.