Innovar en el seno de la institución escolar Thurler, Monica Gather
Tipo de material: TextoSeries Acción directiva ; 194Detalles de publicación: Barcelona Graó 2004Descripción: 208 pTema(s): Resumen: L'autora, especialista en innovació educativa, tracta d'identificar allò que en una institució educativa augmenta o redueix el seu potencial de canvi. Es basa en els principals corrents teòrics, així com en les experiències educatives d'Europa i Estats Units i fa una comparació entre els principals aspectes estratègics que han de tenir-se en consideració: l'organització del treball escolar, les relacions professionals entre tots els membres de la comunitat educativa, la cultura i la identitat del col·lectiu i la forma d'exercir el poder o l'apretura a l'exterior. (Autor/AL)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Inn (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150760 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'autora, especialista en innovació educativa, tracta d'identificar allò que en una institució educativa augmenta o redueix el seu potencial de canvi. Es basa en els principals corrents teòrics, així com en les experiències educatives d'Europa i Estats Units i fa una comparació entre els principals aspectes estratègics que han de tenir-se en consideració: l'organització del treball escolar, les relacions professionals entre tots els membres de la comunitat educativa, la cultura i la identitat del col·lectiu i la forma d'exercir el poder o l'apretura a l'exterior. (Autor/AL)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.