Tutoria entre iguales : de la teoría a la práctica un método de aprendizaje cooperativo para la diversidad en secundaria Duran Gisbert, David ; Vidal, Vinyet
Tipo de material: TextoSeries Orientación y tutoria ; 193Detalles de publicación: Barcelona Graó 2004Descripción: 189 pISBN:- 84-7827-319-0
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Tut (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20151118 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
És un mètode d'aprenentatge, a través del qual un alumne aprèn ensenyant a un altre alumne. És una estratègia que aprofita pedagògicament les diferències entre alumnes i permet veure la diversitat com un recurs i no com un problema. Aquest sistema encara és poc conegut en el país, però és molt utilitzat en els sistemes educatius anglosaxons. Està considerat per la UNESCO i pels experts en educació com un mètode d'alta efectivitat, molt útil per atendre la diversitat i aconseguir un ensenyament de qualitat. Es donen les bases conceptuals de l'aprenentatge cooperatiu i la tutoria entre iguals. Interessant el qüestionari d'avaluació final de la matèria optativa 'Ensenyar i aprendre'. (Autor/OL)
No hay comentarios en este titulo.