Innovative Learning Environments / OECD
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Paris OECD publishing 2013Descripción: 215 p. col. ill. ; 28 cmISBN:- 978-92-64-20347-1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Obres de referència | Biblioteca General i de Referència | Educació | 371 Inn (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-MBGR-M34723 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest informe analitza casos d'ambients d'aprenentatge innovadors de tot el món, com a part del projecte de l'OCDE entorns d'aprenentatge innovadors (ILE). El projecte reuneix 125 exemples de més de 20 països i ha dut a terme la investigació d'estudi de cas detallat sobre 40 d'ells Innovative Learning Environments, organitzat en vuit capítols, presenta una gran quantitat de material internacional i compta amb un nou marc per a la comprensió d'aquests entorns d'aprenentatge . Es presenten un gran nombre d'exemples locals i s'argumenta que un entorn d'aprenentatge modern ha d'innovar els elements i la dinàmica del seu "nucli pedagògic" tot esdevenint una "organització formativa" a través de fortes estratègies de disseny amb el corresponent aprenentatge de lideratge, avaluació i retroalimentació. L'entorn d'aprenentatge ha d'estar obert a les aliances per tal de fer créixer el capital social i professional, i per sostenir la renovació i dinamisme. En conclusió, l'informe ofereix consells de com això es pot aconseguir, incloent el paper de la tecnologia, la creació de xarxes, i el canvi de les cultures organitzacionals. Serà d'especial interès per als mestres, els líders de l'educació, pares, formadors de professors, assessors i prenedors de decisions, així com la comunitat de recerca.
No hay comentarios en este titulo.